Socialt flöde

Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad ABmar 19, 2019 @ 3:13e m
Tydligen tisdag.
En liten hemsida, skapad på ett fåtal timmar tack vare kunden som hade "tänkt efter före", visste vad de ville ha och var duktiga på att kommunicera detta!
#tydligentisdag #tacksam #vårenärhär
Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad ABmar 5, 2019 @ 1:18e m
Tydligen tisdag
Vi stretar vidare med våra 3d-bilder. Här en överbyggnad till pool. Svårast att rita är oregelbundna grejer som t ex vatten, men med lite pillande så blev det bra tycker vi :).
#tydligentisdag
Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad ABfeb 26, 2019 @ 7:40f m
Tydligen tisdag.
Idag drar vi fram vår gamla favorit Mats Ottdal. Allra mest för att det är roligt och lätt att följa hans kreativa process!
#tydligentisdag
Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad AB känner sig tacksam på Tydligen i Båstad AB.feb 12, 2019 @ 12:54e m
Tydligen i Båstad AB
Tydligen tisdag.
År 2009 vänder sig Haga Göstorp Psykiatri till oss för att få lite hjälp med sin grafiska profil. Vi pratade ihop oss och skapar lite marknadsföringsmaterial. 10 år senare fräschar vi upp materialet och inser att mycket håller ännu!
En härlig kund som vi gärna behåller 10 år till! Minst!

#tydligentisdag
#hagagöstorppsykiatriab
Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad ABfeb 6, 2019 @ 8:48f m
Tydligen tisdag (eller onsdag...)!
En av våra trogna kunder firar 60-årsjubileum i dagarna. Det har blivit en hel del produktioner till dem under åren!
#tydligentisdag

https://www.facebook.com/LindabGroup/videos/313519532632806/
Tydligen i Båstad AB
Tydligen i Båstad ABjan 15, 2019 @ 10:06f m
Tydligen tisdag och våra REFLEKTIONER inför det nya året.

1. VARUMÄRKET. Många företag glömmer bort varumärkesbyggande (även inom B2B), för att inte tala om företagets ambassadörer som vi tror är väldigt avgörande för många stora beställningar/uppdrag/köp. Ta och kika lite extra på detta under 2019!

2. TRYCKSAKEN är ännu inte död och orsakar långt mindre miljöpåverkan idag än bara för några år sedan. Men upplagornas storlek minskar och vi fortsätter mot mer målgruppsanpassade eller t.o.m. personifierade trycksaker.

3. RIKTAD REKLAM. Allt fler företag förstår att rikta sina budskap till dem som vill ha informationen. Tekniken tillåter idag att kunden själv avgör, medvetet eller omedvetet, vilken information som är relevant. Och det kommer fortsätta i denna riktning.

4. E-NYHETSBREV. I ärlighetens namn kan vi säga att vi trodde nyhetsbrevet skulle vara dött vid det här laget men å nej. Vi är dock övertygade att du gör bort dig helt om du inte ser till att "Avregistrera" fungerar snabbt och enkelt.

#tydligentisdag